2010. március 8., hétfő

A Hároméves!!! (és egyéb "apróságok")

Tegnap volt 3 éves! Csak egyszer, este tört el nálam az emlékezés mécsese, ezt már haladásnk veszem!
Jön a sk készítésű Hello Kitty torta


Gyertyafújás:Sikerült az összes:
Az ajándékok: Anna és Peti könyvek; anyuéktól egy amarilis hagyma, mert nagyon tetszett neki, hogy öntözték, kihajtott, most pedig kivirágzott;Tesóméktól HK párna, hercegnős toll, matrica-album, HK nyaklánc



Ez pedig a művem, lehetne szebb is, de így is büszke vagyok magamra!

És akkor a paraméterei a 3 évesemnek:
12,1 kg
93 cm
92-es felsőket és 104-es nadrágokat hord (hosszra, mert derékben jó lenne a 68)

A járással szépen haladunk, ha olyan a kedve már olyanokat is megcsinál, hogy a mosogatógépből a nem törékenyeket elteszi, odaviszi a megfelelő fiókba. Sajnos a sínnel folyamatosak a problémáink, így nagyon oda kell figyelni a lábára.
Rettentő szemtelen, pimasz, makacs, hisztis. Az esti fogmosás egy kész tortúra, általában egyezkedés, fenyegetés árán lehet csak rávenni.
A dumája haláli; mostanában, ha valamit nem engedünk meg neki, akkor vonaglik és elnyújtott hangon utánoz: Jajjj, kisláányooom!!!! (illetve szereti használni a: Most mi az anyám kínját kezdjek veled?!?!?! szófordulatot is...)

Odaadó nagytestvére egy 8 hetes magzatnak, akiről még csak kisbetűkkel írok (nem, nem azért, mert ő Nemecsek), hanem mert pl most is kényszerszüneten vagyunk a fejlesztőben, mert két hete volt egy bárányhimlős gyerek és én még nem voltam... Most várjuk, hogy elkaptuk-e, illetve a vértesztet, hogy védett vagyok-e. Plussz ezen okokból még orvosnál sem jártam, de gondolom két teszt, meg az állandó hányinger nem tévedhet... :D

9 megjegyzés:

Macsek írta...

Akkor mégiscsak! :)))))
Drukkkk +++++++++++++++++++

Tücsi írta...

Tapasztalt anyuka levágta egyből ;)
Bocsi, hogy akkor nem reagáltam :)

Unknown írta...

nagyon szép lett a torta,nagyon vagány,és még egyszer csak gratulálni tudok nektek,jók legyetek puszi!!!

vera írta...

drukkhegyek!!! Üzenem babócának, hogy kapaszkodjon :)))))
3 éves nagylány gyönyörű :)
puszik

vera

zsan írta...

Réka hihetelenül megnőtt, és még sokkal szebb lett...:) hiszti ismerős, recept nincs rá... :) tesóhoz gratula, hajrá!
A torta pedig nem is lehetne szebb! remekmű!!!!

SzaLaci írta...

Örülünk és gratulálunk! Kétoldali cupp mindenkinek.

Judit írta...

Sziasztok!

Jujj, de jó4
Boldog szülit Rékának utólag, micsoda hosszú hajú nagylány lett!
Jó a torta!

Barihimlő parám nekem is volt, én sem voltam még...szorítok!

Puszi!

Judit

Judit írta...

Sziasztok!

Jujj, de jó4
Boldog szülit Rékának utólag, micsoda hosszú hajú nagylány lett!
Jó a torta!

Barihimlő parám nekem is volt, én sem voltam még...szorítok!

Puszi!

Judit

Brigi írta...

Nagyon gratulálok!!!!
Minden jót kívánok!
S köszöntöm a gyönyörű nagy lányodat szülinapja alkalmából!!

Brigi