2010. április 5., hétfő

Húsvét pro és kontra

Először a kontra:
Nem lett kitakarítva
Nem lett feldíszítve a lakás
NEM SÜTÖTTEM SEMMIT...
Nincs hímestojásunk

A pro:
Réka nagyon örült az ajándékoknak, olyan igazi, gyermeki, sikitozós örömmel. Egy kis műanyag házat kapott a kertbe, tegnap már abban akart aludni kint :) Mondtam, hogy még hűvös van, erre ő: majd becsukom az ablakot!
Kapott még egy Anna-Peti könyvet, nagyon-nagy sláger most nálunk, főleg a kistesós rész ;)
Csokit idén nem olyan sokat, már szinte el is fogyott :)
Tegnap lesétáltunk a Tóparkhoz, volt Húsvéti rendezvény. Sajna nagyon fújt a szél, de legalább sétáltunk egy jót! Ma, az ablakból kinézve egész nap bent fogunk poshadni...

"Újgyerek" megint kibabrált velem... Szerdán-csütörtökön már egész jól voltam, energia, meg minden (persze déltől már ásítoztam). Szombat este sonka kész, zöldségek felvágva, minden pöpec... Csak épp egy falatnál több nem ment le a torkomon.GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rájöttem amúgy a lecsóstojás ügynél, hogy a vitamintól okádok, úgyhogy most úgy szedem, hogy lefekvés előtt :) az alvástól még a rókarudi sem tántorít el!!!! :D
Azért a nem eszem dolognak is vannak előnyei: 5 kgt fogytam a 12 hét alatt! Szombaton vennem kellett egy új terhes gatyát, mert amit elkezdtem hordani, az leesik rólam. Ráadásul 44-est vettem, a terhesség előtti gatyaméretem 46 volt! Anyukám szerint "teljesen össze vagyok esve"! :D Ja és fodrásznál is voltunk, Rékának csak egészségügyi vágás, nekem meg rövidrenyírás volt :)

1 megjegyzés:

Homonnai Bea írta...

Hűha!

Ujjgyerek jól kibabrál veled!
Én is így jártam, csak nekem 25. hétig tartott :) Nekem is csak koptt nem pedig rakodott mint most :)

Jaj és gratulálunk!
Ujjgyereknek neve és neme nincs még?