2010. április 30., péntek

Update

Már a múltkori postból is olyan sok kimaradt...

Réka átköltözött a szobájába! Ez is viszonylag egyszerűen ment: kérdezte, hogy ikor festjük már ki a szobáját, mert ő ott akarna aludni. Na, nem kellett több, ecsetet és hengert ragadtunk :) Az alap zöld maradt, derékmagasságig ki lett kenve atomrózsaszínnel és megszámlálhatatlan Hello Kitty falmatrica került fel :D Összességében nem lett sem giccses, sem nyálas, sem "sok". A három hét alatt általában én is többször ott éjszakáztam. Abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy elaludtam Rékus mellet és Zoli nem bírt felkelteni... :) Ha esetleg felkeltem és a saját ágyikómba feküdtem, akkor volt, hogy egy idő után hiányolt, de most két napja nem kellett vissza mennem!!! A pihentető alvásnak köszönhetően ma 5:57-kor fent voltam :)

A fejlesztő kicsit át lett szervezve, kedden 10:30-ra megyünk, szerdán 13:00-ra és aznap 5-ig fejlesztő, 5-6-ig úszás! Mert hogy az is elkezdődött végre! Réka minden este megkérdezi: holnap lesz úszás? Ha a válasz nemleges, akkor a köv. kérdés: és lovaglás? Sportos egy gyerekünk van, az biztos!

Majd még folyt, csak mennünk kell!

(tegnap rámjött egy 40-es Next terhesgatya, ami a méretet tekintve igencsak tinikori méretem, max a hasam nem volt ekkora :D )

Nincsenek megjegyzések: