2010. október 8., péntek

Minden magától rendeződik (?)

Nem akartam még erről írni, de úgy néz ki, hogy Réka a Pető oviban folytatja a tanulmányait. Sajnos Bián nem tudnak annyit foglalkozni vele, amennyit szeretnének/kéne, én meg nem vagyok az itthon egész nap tornáztató típus, ma is inkább másfél órát festegettünk.
Szóval november 15-re volt időpontunk az első vizsgálatra (felvételi :D), de ezt Angéla későinek vélte... Ő úgy gondolja, hogy minél előbb, annál jobb. Én kiegyeztem volna a novemberben, mert addigra Kistesó is legalább 1 hónapos lesz, ergo kicsit szabadabban, lelkiismeret furdalás nélkül cibálhatom ide-oda.

Aztán az élet megoldotta: ma telefonáltak, hogy hétfő reggelre bevihetnénk Rékát, meg tudná nézni egy konduktor. Én meg beleegyeztem, max mennek apa-mama-papa kombóban, ha én már nem jutok oda...

Ugyanis tegnap este (bár napközben nagyon nagyot sétáltunk) már-már elfogadtam a tényt, hogy mindjárt szülünk, mert olyan "fájás" szerűségeim voltak. Sajna nem tudom, milyen a rendes fájás, de korábban még jóslóval sem találkoztam :S Második gyerek, én meg tök tudatlan vagyok :D Szóval lélekben átadtam magam a ténynek, hogy bármikor indulhatunk, a táskák öszzerakva, mindenki ugrásra készen van a nap 24 órájában. Apukám ma is úgy vette fel a telefonját, hogy: na mi van, szülsz? :D

Most egy kicsit átprogramozom magam, meg Dorottyát, hogy legalább hétfő 11-ig bírja ki odabent, aztán meglátjuk, mi lesz. Bár eddig is nagyon toleráns volt a tesókájával szemben. Szóval, mindenkit kérek, hogy szorítson, én is azt teszem a lábammal :D

Amúgy Réka egész fogékony lenne az ovival kapcsolatban, főleg, hogy beígértem neki, hogy a Mikulás jön az oviba. Őt meg állítólag szeretettel várnák, mert sok a fiú, jól jön egy-egy vagány csaj. Persze még ott tartunk, hogy megyünk, de nem hagyhatom ott :) Örülnék, ha az integrált csoportba kerülne. Náluk fordított integráció van, a sérültek közé vesznek fel "egészséges" gyerekeket. Azért örülnék ennek, mert azért Petős szinten Réka járóképesnek számít, nála általában problémásabbak vannak. Szeretném, ha lenne előtte példa, hogy hova kell eljutnia.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szorítunk mi is,hátha kíbirod húzni,bár ilyen könnyen menne.Rákának sok puszi,meg persze nektek is!!!és az oviba is biztos nagyon ügyes lesz!!!!
puszi!
messziék!

Névtelen írta...

bocsi Rékának,így helyes!!

Tücsi írta...

Akárki is az, névtelenül ;)
Ha nem így gondolnám én is, nem ezt léptük volna... de töretlenül megbízom azokban, akik eddig segítettek!