2013. július 21., vasárnap

Új időszámítás, egyben vissza számlálás

Sokak kérésére újra bele fogok a blogírásba, mivel egy nagyon nagy dolog előtt állunk.
Augusztus 16-án utazunk (anyukám, Dorottya, Réka és én) Amerikába, St. Louisba egy SDR elnevezésű műtétre.

Aki kicsit is ismer bennünket, engem, az tudja, hogy mennyire orvos- és műtét ellenes vagyok, de mégis, amit Dr. Park tett eleddig több, mint 2500 gyerekkel, az maga a csoda. Nem kell pozitív példáért a tengeren túlra menni, elég, ha megnézzük Réka ovistársának, Lilinek az esetét, vagy amit az elejétől a végéig végig éltünk, Bogiék műtétjét.Lili az a kislány, aki a Naplós riportban is szerepelt még januárban. Szegény anyukája ott győzködött, hogy menjünk, én meg mondtam neki, hogy ááááááá, ez nekünk nem kell... Aztán szó szerint végig éltük a Bogiékkal az ő műtétjüket, a két csaj sokat beszélt Skype-on, már másnap a műtét után is. Az ő sikerük, vagy ha úgy mondhatjuk, csodájuk erősített meg abban, hogy igen, ez kell Rékának!

A műtétről itt olvashattok. Angolul van
Ez pedig magyarul A magyar verziót az egyik kislány szülei készítették, akik már szintén átestek a műtéten.
Ez pedig a Naplós cikk

Szóval Bogiék még javában tornáztak kint, amikor elkezdtem a dolgokat szervezni. A jelentkezés egy érdekes procedúra, mivel sok-sok kérdőívet ki kellett tölteni, kellett csináltatni friss röntgent és egy videó anyagot Rékáról és e 3 összességéből döntötte el Dr. Park, hogy Réka alkalmas-e vagy sem. Szerencsére alkalmasnak találta. A nyári időpontokról lecsúsztunk, szeptember 26-ra kaptunk végül, úgyhogy leültem a babérjaimra és elkezdtem szervezni a nyarunkat.

Aztán a múlt előtti pénteken írt a kapcsolattartójuk, hogy van egy lemondásuk augusztus 20-ra! Hipergyorsan intéztünk mindent, mert bár 16-án kezdtük a komoly levelezést, 19-re ott kellett lenni a pénznek, különben törlik a gyereket a listáról.
Szerencsére a pénz megérkezett, szállást találtunk, a repjegyet is lefoglaltam ma.

Augusztus 16.-án, reggel 6-kor száll fel a gépünk!!!!!
26 napunk van még!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon-nagyon drukkolok! El se tudom kepzelni, hogy mennyire izgulhattok most. Minden rendben lesz es egy oriasi lehetoseg Rekanak. Szuperek vagytok! :) Licus

Meiszter Judit írta...

Szorítunk nagyon!!!!

Meiszter család