2013. augusztus 15., csütörtök

Nemsokára indulunk!

Legközelebb már csak Amerikából jelentkezem!

Természetesen nem mi lennénk, ha minden simán menne, ugyan is amikor reggel megpróbáltam online becsekkolni a gépre (meg persze ülőhelyet foglalni és jelezni, hogy kerekesszékes kíséretet kérünk -ezt inkább az átszállások megkönnyítése végett), nem hogy nem tudtam, de a magyar Lufthansa ügyfélszolgálaton nem is látták a foglalásunkat :)

Aztán (és ezzel át is estem a tűzkeresztségen) beszéltem a nemzetközi online helpdeskkel, angolul!!!!!! Ő már látta a jegyet, de megnyitni nem tudta. Valószínüleg az lesz a baj, hogy Lufthansa géppel megyünk, de United Airlines szervezésben és az UA rendszerében felismeri a gép a jegy számunkat, de egyből átdob a Lufthansához, ott meg nem látják, mert UA-os a foglalásunk... sálálálá, érthető volt? Nem? nem baj, én értem ;)

Utána felhívtam a Ferihegyet, hogy most akkor mi van/lesz, mert előre le kell jelenteni a kíséret igényt. Ki kellett töltenem egy adatlapot, amire, mint rendes, jól felkészült utas, az egyéb kategóriába neírtam, hogy 6 éves gyerekről van szó. Kb egy órán belül hívott egy kedves hapi, hogy mi van a gyerekkel, hogy tud menni, kivel utazik... Persze neki is elmondtam, hogy tud menni, csak lassan és szeretnénk az ügyintézést majd külföldön így kicsit zökkenőmentessé tenni, lévén, hogy 30 napra megyünk, nehogy azt higyjék, hogy le akarok telepedni........ Minden papírunk ki van nyomtatva, a kórházi befogadó, a szállás visszajelzés, a repjegy, a banki kivonat, hogy be van fizetve minden.

Bőrönd készen, a kézipoggyász nagy része is. A holnapi ruha kikészítve....

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Sokat gondolok ratok es jo lenne, ha tudnal irni sokszor kintrol is! En akkor voltam hasonlo szituacioban, amikor elindultunk Angliaba. 2 gyerek, 2 hatizsak, irany a vonat! Amikor beszalltam a taxiba, akkor nyugodtam meg, mert tudtam, hogy mar nem tehetek semmit, nem keszulhetek tobbet, lesz, ami lesz! Jo lesz!!!