2008. április 19., szombat

Csőstül

Jönnek a dolgok. Jók és rosszak egyaránt. Sokszor van az, hogy napokig, hetekig semmi, aztán hirtelen beindul minden egyszerre. Mostanság ugye megkaptuk a sínt, ma véglegesítve lett, lehet hordani! Aztán elkészült Réka szemüvege is, úgyhogy büszkén mutatom be új kislányunkat:
Aztán a mozgásfejlődése is rohamléptekben halad. Ma már szinte nem is kúszott, csak mászott. Néha elkapja a helyes ritmust és sikerül az egyláb-egy kéz ütem. Azért többnyire még össze-vissza csinálja :-) Ami új, hogy feltérdel és mindenbe belekapaszkodik és menne, menne felfelé. Ennek estére meg is lett az eredménye, úgyhogy egy újabb megható, könnyezős családi videót oszthatok itt meg mindenkivel:

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez fantasztikus :D :D ügyes kicsi lány, legyetek nagyon büszkék!! még a szemüge is jól áll, neki minden ;) (csak győzzétek rajta tartani :)))

Judit írta...

Csini :-)
Nem semmi, milyen ügyesek vagytok!

Puszi!

Judit

Névtelen írta...

szép! :D

Névtelen írta...

Gratulla!!! Szuperek vagytok, legfőképp Réka!!
Szemügében édes, a mosolya a régi!
:))))))))))))))))))))))))))))))))

Névtelen írta...

Sziasztok!

Elsírtam magam a meghatótságtól. Nagyon szépen fejlődik a leánykátok, s tényleg ugrásszerűen. Ha én is lehetek, nagyon büszke vagyok rá!
Brigi

Judit írta...

KösziKösziKöszi!

(meghatódtam ám...)

Puszi!

Judit

Névtelen írta...

Nuk, rég írtál (ide is), mi van veletek????
Puszi!
Ríd

Tücsi írta...

Megvagyunk...
Zoli mától megint éjszakás, lesz időm irogatni :-))))

Judit írta...

Hahóóóóóóóóóóó!