2008. április 16., szerda

Szemünk fénye

Ma voltunk szemészeti kontrollon. A körülmények mit sem változtak... A különbség az, hogy már a "nagyok" közé kellett mennünk, ami talán abból a szempontból jobb volt, hogy nem volt lelkiismeret furdalásom, amiért szóltam, hogy Rékának otthon csöppentettük a pupilla-tágítót és nem szeretnénk 3 órát (volt, aki már annyi ideje ott ült) várni. Úgyhogy Réka papírjára rábiggyesztették az 55-ös sorszámot (időpontra mentünk) és mondták, hogy várjunk.

Nemsokára azért behívtak bennünket, de nem volt léggé tág a gyerek pupillája, ezért kapott még egy-egy cseppet. Ezzel 10 percet kellett várni. Utána bemehettünk. Megmérték így-úgy a szemecskéjét és ő mehetett is ki a mamához, amíg én beszélgettem a doktornénivel. Sajnos szeptemberben meg kell műteni a szemét. Ami azért persze jó, ha megjavul tőle, csak kicsit tartok tőle, mert altatásban csinálják. A részleteket a júliusi kontrollon beszéljük meg.

Meg felírták neki a szemüveget is. Hát, kiváncsi leszek, hogy hogy fogjuk a fején tartani...

1 megjegyzés:

Judit írta...

Sziasztok!

Sajnálom a műtétet! Minden rendben lesz, majd meglátod!

Nekem is kérnem kell korábbi időpontot Dorkának, mert a háziorvos is kancsalnak látja :-(
Én is ettől tartok, hogy szemcsi lesz belőle, mert ha ő nem is műti le, még mindig ott van Lilus :-)

Puszi Nektek!

Judit