2008. április 12., szombat

Micsoda nap...

Ma a nagylányomat elvittük a papával lovagolni! :-)
A Kornéléknak Bián kívül van egy tanyájuk, ott van pár ló és szombatonként lovas foglalkozás.
Réka úgy indított, hogy az odavezető úton már elaludt, áttettük a babakocsiba és abban aludt még egy kicsit. Aztán a lóval való ismerkedés és kis nézelődés után Réka felült a Miki névre hallgató fehér pónira. Ezen egyedül ült, az egyik oldalán Kornél lánya, Eszter volt a másik oldalon én. Hát, nem voltam felkészülve, hogy sietős léptekkel kll tartanom a tempót egy pici-pacival, közben mondókázni-énekelni Rékának... Kicsit kapkodtam a levegőt a végére.

Gyors tízórai után mehettünk (volna) a nagy lóra, Magdira. Kornél mondta, hogy üljek fel Rékával, de őszintén, nem nagyon akartam. Elvégre 8 évesen lovagoltam utoljára... Ezért megkértem Esztert, hogy üljön fel ő a Rékával. Én megint a ló mellett gyalogoltam :-)

Hazafelé is elaludt Réka, itthon is kivettük a babakocsiba és aludt kb fél órát. Este meg már negyed 8kor elaludt.
Kéne egy ló itthonra is :-))))

2 megjegyzés:

enci írta...

Úgy örülök, hogy jó idő volt és tényleg eljutottatok lovazni!! :)

Kocogni a ló melett és közben énekelni-mondókázni??? Gondolom neked sem lesz ma probléma az elalvás! :)))))

(Mondtam már, hogy nagyon jó lehet a Ti gyereketeknek lenni?)

Puszi!
leni

Tücsi írta...

NEm fogadlak örökbe :-)))