2008. december 25., csütörtök

KARÁCSONY :)

Sikeresen átvészeltük a Karácsonyt!!!!! :)
És bevallom, jobban sikerült, mint ahogy az előjelekből várható volt!
24-én délelőtt még megsütöttem a tortát, dél körül feldíszítettük a fát, amiben Réka nagyon lelkesen segített! Aztán megebédeltünk és én Rékával elmentem (meg mama, papa, Lora, Bence) a pásztorjátékra a templomba. Az út legvégén Réka elaludt, úgyhogy csak a végét látta, de pont sok dal volt, úgyhogy tetszett neki. Amikor az egyik dalnak vége lett, félhangosan megjegyezte, hogy "mégeccer" :D
Mire hazaértünk, a sütőben már sült az aszaltszilvával és mazsolával töltött, baconbe tekert pulykamell, Zoli megpucolta a krumplit a krumplipürének. Gyorsan megcsináltam a bogyósgyümölcs-szószt, befejeztem a tortát. Mire papa meghozta a halászlevet, pont kész is lett minden. Felraktam az ünnepi (nászajándék) terítéket, meggyújtottuk a gyertyákat és leültünk vacsorázni. Réka valamilyen "angyal-megszállás" következtében úgy döntött, hogy Szentestén (és azóta folyamatosan) hogy néz má' ki, hogy az anyja eteti, úgyhogy elkérte a kanalat és egyedül evett :) Még jó, hogy nem öltöztünk ki, így nem bántam, hogy tetőtől talpig (jelen esetben bodytól-harisnyáig) halászleves lett :D Másodiknak csak krumplipürét evett, husi nem kellett neki, gondolom, kicsit furcsálotta a husi ízét édessel kombinálva. A torta természetesen mindenkinél nagy sikert aratott :)
Vacsora után jött az ajándékozás, Réka tőlünk "csak" egy fürdőjátékot kapott, mert a nagyszülők-dédik úgyis elhalmozzák minden jóval :) Zoli tőlem egy parfümöt kapott, én pedig egy nyakmasszírozót, meg a Váratlan utazás összes részét :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Ennek örülök a legjobban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Másnap anyuékhoz voltunk hivatalosak ebédre. Itta aztán volt ajándék dömping... Olyan játékokat választottam, amik a járásnaál jók lesznek: csupa tili-toli és húzogatós játék :) Így már van Rékának 3 járássegítője. A legújabb a kockafaló viziló, ha tolja, összeszedi a kockákat a földről -> takarítógép :D Aztán kapott még egy húzható hernyót, meg egy húzható elefántot. Gergőéktől pedig egy plüss sárkányt, mg egy szuper könyvet. Aztán amíg a dédik Rékáztak, mi játszottunk a Loráékkal Cluedót és Twistert, vicces volt :D

Ma pedig átmentünk egy kicsit a Krisztihez meg a Helkához, mert ők ugye nem jöttek tegnap. Átadtuk nekik is az ajándékot, Réka babázott egy kicsit :) Kriszti lecsupaszította Helka lábát és ő pedig megcsikizte <3 És egy kicsit meg is foghattam Helkát olyan kis picurika :) Meg lett csinálva 4unokás fotó, majd elkérem a tesómtól és felteszem.

1 megjegyzés:

Macsek írta...

Nuk,
igazán gyönyörű lett minden! :) A torta miféle? mindig érdekelnek a bevált receptek... ;)
Réka lépegetéséhez továbbra is drukkhegyek :) és neked elárulom,(mivel kérdezted), egy ultra-hiper-szuper, mindent megcsinálós, ezerfunkciós konyhai robotgépet kaptam. Olyat ami tényleg csak gospelt nem énekel.... Bosh a kicsike :)