2011. január 31., hétfő

Betegek voltunk

Kezdődött, hogy Réka benyalta a fosós-hányós vírust. Aztán jól lett, ment oviba 4 napot és estére neki 38, Dorottyának 37,6 volt a hője. Mindkettő szörcsögött, köhögött, szipogott. A biztonság kedvéért elvittem őket a dokihoz és bár D viselte rosszabbul, azt hittem, hogy ő a betegebb. Erre megállapítja a drnéni (nem a miénk, pont műszakot cseréltek), hogy Rékának kezdődő tüdőgyulladása van... Dorottya pedig az eggyel előtti stádiumban. Ketten kaptak 8 féle gyógyszert (1-1 antibigyó, 1-1 köptető, 1-1 hurutoldó, 1-1 orrcsepp). 9000 fizettem a patikában :S

Közben én meghúztam a hátam. Már készültem rá, hogy pihenek és kiszolgáltatom magam Zolival, mikor is álnok módon focizás közben kificamította a bokáját... Ennyi a pasik lojalitása :D

Ma már ment Réka oviba, a hátam már nem fáj, Dorottya is jobban van, Zoli meg még biceg.

Nincsenek megjegyzések: