2011. január 9., vasárnap

Forgás

Azt természetesen elfelejtettem lejegyezni, hogy Dorottya hasról hátra átperdült Karácsonykor. Azóta pedig töretlenül próbálkozik a forgással, pláne, hogy már járókában van, mert a kiságyat már körbebulizza és keresztben megakad :)

Kb két napja várható volt, hogy egyszer csak sikerül neki a hátról hasra is, ezért ott izgultam végig a járóka mellett a próbálkozásait, de mindig csak idegeskedés lett a vége. Ugyanis, ha nem sikerült neki, akkor elkezdett hisztizni :)
Ma reggel letettem a járókába, kiszaladtam pisilni és mire visszajöttem, már a hasán volt és elmélyülten figyelte a tágabb környezetét, azaz Réka játékait.

Furcsa, hogy mindent magától csinál, még ehhez hozzá kell szoknom :')

1 megjegyzés:

Meiszter Judit írta...

Szia!

De kis ügyes!

Ugye milyen furcsa, én is totál le vagyok döbbenve. Panya pénteken volt nyolc hónapos és már áll, sőt a kanapé mellett kapaszkodva lépeget.Nekem ez olyan hihetetlen...

Nagyon jók a tesós képek!

Puszi!

Judit