2008. január 30., szerda

Sok-sok jó

A sok-sok rossz után... Illetve csak egy rossz van/volt, hogy megint átsöpört rajtunk valami nyavalya. Most kivételesen én kezdtem, aztán Réka, most pedig Zoli a soros!
Ezzel kapcsolatban tettem egy érdekes felfedezést: október óta minden hónap 27-én lesz Réka beteg. Egy-két nap láz, orrfolyás és kész. Nem is nagyon izgatna, csak ez a pár nap tönkreteszi az egész hónap munkáját...

Szóval, voltunk ma fejlesztőben és sok jót hallottunk. Végre Angéla is visszajött (ő masszírozza Rékát) és hál Istennek, úgy találja, hogy jobb lett, mint volt. A lényeg, hogy rosszabb nem lett!!!! Azt tanácsolta, hogy várjunk a csípő röntgennel, ő érzi, hogy mennyire feszes a csípője Rékának és majd szól, ha úgy látja, szükség van rá. Ennek természetesen nagyon örülök, mert azért csak a kis medencéjét röntgenezték volna...
Kaptunk egy plussz alkalmat, így már az öt hétköznapon 7x kell mennünk :-))) Szerdán és pénteken egymás után foglalkozik velünk Kornél és Angéla, így kivitelezhető a dolog ;-)

Ma 9-12ig ott voltunk Bián, sok gyerek volt, Réka a kis kedvenc! Hanga kollegina /www.hangalia.blogspot.com/kb 10 perces beszédet intézett Rékához, amire ő bőszen válaszolgatott is. Kár, hogy rajtuk kívül más nem értette! Búcsúzáskor Hanga diplomatikusan kezet fogott Rékával :-))) Ilyenkor úgy bánom, hogy nincs 24órás kamera a fejem tetején. Ha öreg leszek, ezeket szeretném nézni a tévében...

Réka megint elkezdet "normálisan" enni (bár még mindig az elvárt alatt teljesít). Vissza is szedte a lenátházott "kilóit", így újra 7,60kg. Továbbra is csak az édes dolgokat eszi meg, zöldségpürét nem kér. A mi kajáinkból eszik szivesen, de nem értékelhető mennyiséget, inkább csak lopkod és ami nem ízlik, dobja le a kutyának :-))

A nap lezárásaként a nap kezdetét mesélem el, mikor is Réka kiejtette az első tudatos szavát: Felkelt, hallottuk, hogy motoz az ágyában. Zoli odament, felvette és amikor egymásra néztek Réka közölte, hogy APA! Meg sem próbálom leírni azokat az érzéseket, amit Zoli átélt... Nem is tudnám, mert anya nincs, papa, baba, mama, apa, jéka és zsiga a szókics. Azt, hogy anya nem hallja senkitől.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nuk, nagyon örülök a jó híreknek!
Sztem ne parázz nagyon a súlya miatt, az én csajszim sem sokkal több, 1 évesen 8300gr (amikor anniy idős volt, mint Réka, sztem ő is 7,5 és 8 kg között lehetett valahol). Meg persze a nátha sokat ront a helyzeten. És a sok torna is leszed belőle biztos, igazi sprotos kiscsaj! :)
Ríd

eccehomofaber írta...

Édes Syívem! Egy gyermekecske mindig annzit esyik, amennzire syüksége van, ugze tudod? áááá a kölköm átállította a billntzűyet nzelvét és nem írom vissyaállítani :-)
Anza: ayt kell elfogadnod, hogz a gzerkőc syemében te és ő egz tökéletes egésyet alkot, ígz termésyetes, hogz téged nem emleget külön. majd amikor jön ay, hogz Réka eyt csinálja, Réka éhes, kér csokit etc. akkor lesy már anza is. Nálunk is csak mostanában van, amióta önmagát folzamatosan megneveyve kommentálja ay eseménzeket. Ey ígz termésyetes ;-)

Névtelen írta...

Nuk,
Annyira jó volt olvasni a soraidat, nagyon büszkék lehettek magatokra!
És szerintem se aggódj a súlya miatt. Szerintem már írtam, h Adél milyen bélpoklos és mégis alig hízik. Szerintem most kb. olya 8,5 kg lehet és lassan 15 hós.
Mondjuk még esetleg az is közrejátszhat az étvágytalanságba, h nőnek a fogai. Adélnál is most ezt tapasztalom az elmúlt hetekben. Mióta jönnek a rágói, azóta alig eszik (pedig...) és inni sem hajlandó. Úgy vagyok vele, ahogy Indi is írta, h a gyerek tudja mikor éhes, mikor szomjas.
curse