2008. február 24., vasárnap

Vidám napok

Azt a pár órát leszámítva, amit a fejlesztőben sírással tölt Réka, egész mosolygós, nevetős napjaink vannak! Tegnap sütit sütöttem, amit fémtálcástúl sikerült le is ejtenem... A nagy robajtól Réka megijedt, elkezdett sírni. Én jó anya módjára először a sütit mentettem és ahogy lehajoltam, Rékának annyira tetszett, hogy olyan igazi babásan elkezdett röhögni :-))) Aztán ezen felbuzdulva elkezdtem a földhöz csapdosni a tálcát, teátrális hajlongások közepette, ez lett az eredmény (a videó már csak az utolsó pár röhit örökíti meg, a többi megmaradt nekem)



Aztán vanak új tudományok, zinte napról-napra értelmesebb, hol egy új szóval, hol egy új gesztussal örvendeztet meg minket. A leújabb a pápázás, olykor mondja is hozzá a pá-pát és a "kérek" mutatása, ami kettő hasonlít egymásra, de én meg tudom különböztetni ;-) Aztán elkezdett inni is kérni, ezt hangos cuppogással jelzi. Már sikerült néha a napi 1 deci ivás is. Szépen haladatunk...



A fejlesztőben mindig megdícsérik Rékát, bár nagggggyon látványos dolog azóta sem történt, de tényleg napról-napra ügyesebb, összeszedettebb a mozgása. Holnaptól kezdődik megint a meló, pihenés megint csak szombaton lesz neki!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon édes! :)))
Ríd

Névtelen írta...

Ez a kacagás ragadós! :))
Petra