2008. február 26., kedd

Egyre jobb


Egyre jobban bírja Réka a fejlesztőt, tegnap alig sírt! Cserébe Kornél megint nagyon-nagyon megdícsérte! Azt mondta, hogy tízszer jobban halad, mint 3-4 hete!!!!! A craniónak köszönhetően én is egyre jobban veszem az akadályokat, sokkal energikusabb is vagyok. Lehet, hogy a jó idő is közrejátszik, hogy láthatóan Réka is és néha én is élvezzük az életet. Nagyokat sétálunk, ő peckesen ül a babakocsiban! Nemrég költözött egy család az utcába, vannak csirkéik, Rékának nagyon tetszenek! Próbálkoztunk a pi-pi vel, de csak a fránya (és már uncsi :-) ) pa-pa sikerült!


Aztán megszaglásztuk a krókuszokat a kertben, ez nnyira tetszett neki, hogy hangosan nevetett, még a sarokszomszéd Ödi bácsi (aki remélem a húsvéti nyulat fogja szállítani, mivel pont a kerítésünknél vannak a nyulaik) is jókedvre derült tőle! Csak szegény szomszédok nem tudják néha megkülönböztetni, hogy kihez beszélek, mert már többször kaptam magam azon, ogy a kutyákhoz is úgy beszélek, mint a gyerekhez! Bár, lehet, hogy lassan aktuális lesz a "gyerekek, már ezerszer kértelek benneteket, hogy ne szarjatok a virágaim közé!" :-))))

Réka egy tünemény és ebben a meggyőződésemben lépten-nyomon megerősítenek. Bárki hozzászól, kivéve, akin fehér köpeny van,mindenkihez van egy egy jó "szava", egy mosolya. Mama és papa csak olvadoznak folyamatosan tőle.
Ma lepasszoltam kicsit, hogy nyugisan kitakarítsak, mama nagyon megmozgatta, aludt is és evett is rendesen! Már alszik, holnap fejlesztő!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Kipróbáltam a tejpépes variációt amit egyszer írtál itt a blogodban.Nekünk is probléma volt a zöldség evészet. Most mindent megeszik, tejpéppel. Köszönöm.Nagyon ügyik vagytok, mindig olvaslak. Puszi

Névtelen írta...

Csak azért vagyok névtelen, mert nem tudok névvel küldeni. Brigi és Krisztián

Tücsi írta...

Örülök, főleg, hogy rátok is rátok fér pár plussz kalória ;-)

Puszi nektek!