2009. január 17., szombat

Álmaink

Nagy csodálattal nézem nap, mint nap a Spektrumon Jimmy-t, Jamie-t és Hugh-t. Ők a példaképeim, nem is azért, ahogy és amiket főznek, hanem, hogy megadják a tiszteletet a zöldségnek, gyümölcsnek és a húsnak való állatoknak. Most, hogy minden nap van Jimmy, nagyon nagy kedvet kaptunk ahhoz, hogy vegyünk egy farmot és magyar fajtákkal "eljátszuk" ugyan azt, mint ő az essex-malacokkal... Ha Zolin múlna, már ott is laknánk, én vagyok, aki húzódozik. Nem akarom itthagyni a házat, a mostani életünket. Pedig ennek a háznak az árából kifizethetnénk a hitelünket, megvehetnénk egy tanyát és elkezdhetnénk gazdálkodni.

De most más a fontos, most csak álmodozunk és talán tavasszal betelepítünk pár csirkét a kertbe ;)

1 megjegyzés:

Brigi írta...

Édesanyám is tanyán él.Nagyon jól el van. Télen disznót vágnak, nyáron konyhakerteznek, kecskét tartanak. Van tej, hús, sajt, zöldség. Sok-sok méhűtő. Kajára nem sokat költenek.Az biztos.
Én is választanám ezt az életmódot, csak nekem kéne valaki, aki levágja az állatokat. Én nem bírtam sosem megtenni.