2009. január 29., csütörtök

Érdekes...

Az én (éjszaka) jól alvó lányom érdekes dolgot produkált tegnap. Az egy dolog, hogy délután nem volt hajlandó aludni, de máskor ilyenkor 8 körül már zuhan ágyba. Már akkor gyanús volt, amikor már 25x énekeltem el a Vukkot és társait. Kicsit szörtyögött, kapott Vincetoxicumot lefekvéskor, de nem gondoltam, hogy ilyen durva lesz.
Ugyanis mire végezte a házimunkával és a sorozataimmal :) fel is ébredt szörnyen sírva. Félálomban kérdezgettük tőle, hogy fáj-e valami, de érdemi választ nem kaptunk. Egyre csak azt hajtogatta, hogy "szobába", ami az épp adott helységből máshová kerülés kérése :) Nem volt mit tenni, mert már ölben sem tetszett neki, hát kivittem a szobába, ahol is kategorikusan kijelentette, hogy játszani akar.Meg is tette hajnali 4ig, amikor is enni kért: megevett egy pár virslit és nyugovóra tértünk. Én naiv azt hittem, hogy majd bepótolja az alvást (és akkor ugye vele én is). Hát fél 8kor már mondta a szlogent: "aváás vége, evés" mindezt persze úgy, hogy az orrából és a szájából dőlt a színváltós cucc.

Ennyi, megyek aludni... Egy kép, hogy ma milyen NEM volt:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást Rékának!

Kitartást Neked!

Judit

Macsek írta...

Nuk,
remélem rendeződött a helyzet. Bátorításképp: nálunk is volt ilyen, egyszer és pont ebben az életkorban! Pedig Füles mindig híresen rossz alvó volt. Tehát remélem és kívánom, hogy ez csak egyszeri alkalom legyen :)

ölellek

macs