2009. január 6., kedd

Összegzés

Komoly matekos munkába telt, de sikerült:

157 alkalommal voltunk fejlesztőben
/ebben benne van Kornél, Angéla, lovaglás, úszás/

6 alkalommal voltunk neurológusnál

7 alkalommal voltunk ortopédián
/3 különböző orvosnál 3 különböző segédeszközt kaptunk/

3 alkalommal voltunk a szemészeten

Ezek az adatok nem pontosak, azok vannak itt, amiket a naptárba feljegyeztem.
És most jön a matek: Réka a 365-ből 10,5 napot töltött fejlesztőben, vagy orvosnál... és ez nagyon alábecsült számítás, mert a szemészen kívül mindenre csak egy órát számoltam.

Azt ki sem számolom, hogy mennyibe "fájt" ez nekünk/anyuéknak... :S

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Hajni anyukája vagyok, mi is Kornélhoz és Angélához járunk, már találkoztunk, pont a neten keresgéltem és rátok találtam :) Most pont el vagyok kenődve, és valami vigaszt próbáltam keresni :((( Örülök nektek és ha nem gond majd még írnék, mert úgy érzem hasonló a helyzetünk!
Szép napot nektek!
Tímár Tímea + Kuli Hajnalka

Tücsi írta...

Kedves Timi!

Örülök Neked!!!
Bármikor, ha elkenődsz, vagy -még jobb- öröm ér, nyugodtan keress meg! Akár itt, akár mail-ben, akár telefonon!
Kitartás!