2007. november 26., hétfő

Az első láz

Hja, tudtam én, hogy egyszer ez is eljön, de reméltem, minnél később. Péntek estére Réka náthás lett, éjjel már aludni sem tudott. Illetve mégis, a karomban, de ebből egyenesen következik, hogy én nem aludtam... Szombat délelőtt itt voltak anyuék, hol rajtam, hol apun aludt 10-15 perceket. Az orrszíváson kívül nem próbáltam mást. Délután Zolin szundított egy hosszabbat, utána jól is volt, nagyokat nevettünk. Estére viszont felment a láza. Bár még nem mondanám vészesnek, 38.2. A saját megnyugtatásomra kapott egy kis Nurofent, hamar le is vitte.
Vasárnap kezdődött a rosszabb, mert nem volt hajlandó enni, se inni. Inni amúgy sem szokott, mert a 6-7 dl tápi még lecsúszik naponta. Nyűgös is volt, állandó hőemelkedés, az orrából, szájából, szeméből csak úgy folyt a cucc. Azt hiszem, erre mondják, hogy taknya nyála egybefolyik :-) Hétfő hajnalban 4-6ig volt fent, szerencsére Zoli szabad hétvégés volt, így ő dzsemborizott vele a nappaliban, én aludhattam (mert persze én szolidaritást vállalok a gyerekkel és vele együtt betegeskedem).

Délután elmentünk a doktornénihez, aki nem talált érthető magyarázatot a lázra, ezért felküldött minket a fülészetre. Ott egy aranyos doktorbácsi nézett a fülébe, és megállapította, hogy bár még nincs középfül gyulladása, de ad antibiotikumot, hogy ne is legyen. Ezt szerettem volna elkerülni, de ha nincs más, muszáj. Nekem jó párszor volt fülgyuszim, nem szeretném annak kitenni a gyereket!!!!!!!

A gyógyszertárban az egyik kedves gyógyszerész hölgy sok jótanáccsal látott el. Ő ajánlotta azt az orrszívási technikát, amivel sikerült Rékának úgy kiszipkázni a nóziját, hogy megette a rendes adagját este és egyáltalán nem szörcsög. Ez pedig a következő: Az egyik orrlyukba fújni a tengervizes spayt, a másikat szívni. Ez átkeringeti az egész orrüreget (már ahova be tud jutni), utána csere. Már ezért a tanácsért érdemes volt több, mint 10ezer forintot otthagynom ma (tápszer, popsikenőcs, Dvitamin, antibiotikum, Chamomilla, Normaflore)

Remélem, innem már gyógyulunk!!!!

(sajnos a fejlesztő ma elmaradt, holnap már remélem tudunk menni, de nem szeretnénk megfertőzni senkit)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó ez az orrszívási technika! Ma kipróbáltuk mi is a kisebbik takonypócon, és működött, ráadásul még a kínzás is rövidebb ideig tartott így. Feljegyeztem, köszi! :)