2007. november 23., péntek

Jó és a rossz

Jó, mert Kornél ma csomó pozitívat mondott Rékáról és a fejlődéséről. Megerősített abban, hogy Réka fejlesztés nélkül komoly hátránnyal indulhatott volna a világban (az enyhébb dolgoktól a mozgáskorlátozottságig bármi). És bár ez csak 2 és fél sor, de többet ér, mint a következő nemtudommennyi.

A rossz: Kornél pedzegette, hogy ha Réka eléri azt a fejlettségi szintet, jó lenne, ha bölcsibe menne, mert ott a többi gyerek húzná magával. Ez annyira tipikus: nagyon bölcsi ellenző vagyok, de úgy látszik, ez is megbukik (mint a szülés, a szoptatás stbstbstb). Lassan feladom az elveimet és csak sodródom az árral, nem kapnék ekkora pofonokat az élettől...
Lassan tudatosodik bennem, hogy Rékának nem lesz egyhamar kistestvére (na, milyen érdekes, nem úgy TERVEZTÜK, hogy hamar lesz???, megint egy paff). Az az igazság, hogy "felesleges" (jaj, de csúnya szó) szülnöm egy kisbabát, mert akkor vele sem tudnék rendesen foglalkozni, meg Rékával sem. Inkább jöjjön rendbe Réka, aztán jöhet az utánpótlás. Még szerencse, hogy fiatalok vagyunk.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nuk, csak így tovább! Hatalmas, amit Rékával együtt véghezvisztek! És a kistesóval sem vagytok lemaradva, hiszen Réka még olyan kicsi! (Sztem, ha nem kéne fejleszteni, akkor is vmi ilyesmit éreznél,h még CSAK neki van rád szüksége.) Puszi, Rékának külön is!
Ríd

Névtelen írta...

Nuk, teljesen értem, mire gondolsz, nem szabad tervezni, semmit, de semmit. Szülés, szoptatás stb., nekem ugyanez. Semmi nem úgy alakult, ahogy szerettem volna. És kistesót is akartunk, és lehet, h nem is lehet. Így hát inkább nem tervezek semmit.

De gondolj bele, mekkora kincsünk van! Tervek ide vagy oda. Ez a lényeg!

Névtelen írta...

Jaj, lefelejtettem, Kátya voltam a 19:03-as bejegyzésben. :)

Tücsi írta...

Kátya!
Így már világos!!!! :-)))
De feladni sem szabad, nektek sem ;-)

Névtelen írta...

Nem adtuk fel. Viszont megbeszéltük Zsoltommal, ha Emma egyke lenne, majd cserébe jól elkényeztetjük. :))))
Kátya