2007. november 16., péntek

hatékony

Ez a szó volt a kedvenc a volt munkahelyemen (mármint még ott dolgozom hivatalosan)!!! :-)
Ma hatékonyak voltunk: reggel elmentünk tornáre, ahol meg is dícsérte Rékát a Kornél, amiért négykézlábazik!Dícséretből jól megszadizta... :-(
Utána vásároltunk, hazajöttünk, ettünk, gumitcseréltettem, Zoli elment meetingre, elkezdtem kitakarítani a konyhát (van két új szekrény és a szagelszívó is a helyére került), mostam és közben Rékát sem hanyagoltam.

Viszont van két új aggasztó dolog vele kapcsolatban... Az egyik, hogy elkezdett fogyni! Amióta átalussza az éjszakát rendesen (előtte is aludt végig, csak 1x felkel enni, de azt is félálomban), egy kaja kimarad és már látszik... 8-án volt 7120g tegnap már csak 7050... Tudom, ez még semmi, de azért aggódom kicsit, mert hát ugye azért vagyok.
A másik, hogy mostanában bukik. Ma is kb az egész kajáját visszabukta. Tiszta cucc lett a feje, meg minden körülötte... Érdekes dolgokat művel... :-)

Nincsenek megjegyzések: