2007. november 26., hétfő

pár kép

Nyuszipopsi :-))
Beágyaztunk :-)

Hajpánt
Mi van benne?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon hepi képek!!! :))))) A lányod irtó jó fej, és látszik rajta, hogy nagyon jól szórakozik :D :D :D

Névtelen írta...

Szia! Évi vagyok,nem is tudom hol kezdjem???Már barbi is elaludt, Tibi is alszik,végre leültem egy kicsit a géphez.Elolvastam amit írtál,komolyan mondom ennyire őszintén beszélni arról aminek éppen örülsz, vagy amiatt éppen szomorkodsz, ez elképesztő!!!
Nem tudtam, hogy te ill. ti, hogy éltéttek át ezt az egészet, de most ahogy elolvastam,rájöttem. Nagyon becsüllek érte. Szeretnék többet tudni Rékáról(ha már itt ez az internet)meg a kapcsolatot is jobban tudjuk tartani.Ma is sokszor emlegettünk titeket,mikor anyuéknál lent voltunk,ilyenkor megszoktuk nézni a képeket.Rossz,hogy ilyen messze vagytok,hogy Barbi itt van meg Robika,Réka meg messze(ezt anyu is mindig emlegeti)
Majd írok holnap is,puszi nektek!!!