2007. december 19., szerda

Sokminden

Minél erősebben fogadkozom magamban, hogy rendesen vezetem a blogot, annál ritkábban jutok a géphez. Mármint vagyok-vagyok, csak nincs időm hosszas beszámolókat írni. Jön a Karácsony, az estéket sütögetéssel töltöm. Napközben meg van aki lefoglal... :-)

De azért szép sorban:

Múlt csütörtökön volt nálunk baba-buli, hivatalosan mézeskalács sütő buli. Hát mondanom sem kell, hogy mindent csináltunk, csak mézeskalácsot nem :-) De nagyon sokan voltunk és annyira jó volt. Képeket majd lopok a babanetről, mert én persze elfelejtettem fotózni :-S

Vasárnap hivatalosan, először itthon lett hagyva éjszakára Réka. Zoli dolgozott, én meg a céges karibulin voltam. Lefektetni még én fektettem és már fél 4 körül itthon voltam, de azért ez akkor is itthon hagyásnak számít!!! Anyu volt itt vele, reggel meg hagytak aludni, de csak kicsit, mert 9-re mentünk a fejlesztőbe!
Kornél kicsit meggyötörte, de nem volt vészes, ismét meg lettünk dícsérve, hogy ügyeskedik Réka. Már egy trappolásnyit mászik egyedül, és a földön egész ügyesen húzza magát a kezével, mint egy fóka. Csak sajnos a lábacskáját nem mozgatja hozzá, de ezen is dolgozunk! Sajnos január 7-ig nem lesz Kornél, úgyhogy most rajtam a világ szeme, remélem nem lesz fennakadás, vagy vissza-romlás Rékánál...

Kedden Angélánál voltunk, megmasszírozta Rékát, aztán kúsztak két hosszt a szobán keresztül. Lábacskát felnyomni, megtámasztani -> karocskát csalogatni, vagy előre nyújtani -> ha tolja magát, a súlypontot átbillenteni -> másik oldalon ugyan ez. Így bonyolultul hangzik, de ez a kúszás :-) Angéla is megjegyezte, hogy szépen lazul a Réka. Volt velünk a Kriszti is, hazafelé beugrottunk a Loráért az iskolába!

Ma pedig 10kor Bojtorján koncerten voltunk. Én nagyon élveztem, szerintem Réka is! Végig nyomta az ütemet a csörgőjével, néha "énekelt". A legutoésó számon elaludt, persze az öltözésnél felkelt és annyi is volt az alvás. Délután aludt még fél órát. Hát nem egy nagy alvó, az biztos...
Szegény anyu lebetegedett, úgyhogy az összes dolog, amit Réka-mentesen terveztem (nagybevásárlás, takarítás sütés-főzés), most Rékásan lesz végrehajtva. Zoli holnaptól itthon lesz, de az nem az igazi, mert úgyis nyaggatnak majd percenként :-)

Nincsenek megjegyzések: