2008. november 4., kedd

Cipő-no komment

Lassan egy burleszk-filmben érzem magam, csak valahogy nekem nem mulatságos az egész, sőt...
Még a mintavétel napján megbeszéltük a dokival, hogy ő killítja a vényt a kórházban és elviszi a műhelybe, hogy ne nekünk kelljen szaladgálni utána. Ez eddig nagyon kedves dolog. Az meg pláne az volt, hogy a mintavevő bácsi szabadkozott, hogy két hétre tudja csak vállalni az ünnepek (okt. 23) miatt. A múltkori 6 hét után ezt én már kényeztetésnek éreztem :) Aztán másnap telefonált is a doki asszisztense az adatok miatt, ujjongtam, hogy hurrá, 10 nap és lesz a gyereknek új csizmije, amiben talán már elindul!!!!!!

Múlt hét kedden kellett hívnom őket, hogy mi a helyzet, akkor azt mondta az emberke, hogy a doki elfelejtette elhozni a vényt... és mivel szerdánként van csak ott, egy héttel tolódik az egész. Ma megint telefonáltam, megint nincs vény, megint tolódik...

Vajon, ha a magánrendelésre megyünk (én oda akartam, de az asszisztens lebeszélt), nem pedig az ingyenes tanácsadásra, vajon akkor is ilyen szétstórt lenne a doki?
Vagy ha a saját gyerekének a mozgása múlna rajta? Vagy ha apukámra hallgatok és adtunk volna pénzt neki?

Csak azért vagyok rettenetesen csalódott és szomorú, mert Réka már menne, szaladna és majd' megszakad a szívem érte ahányszor ránézek a kis kacska lábijára :(

3 megjegyzés:

SzaLaci írta...

Egy ideje figyelemmel kísérem/kísérjük a történéseiteket, lévén mi is hasonló "cipőben" járunk. Minden elismerésem a kitartásotoké és a türelmeteké, ahogy ezt a helyzetet kezelitek!

Kérdésem, hogy csak a doki által felírt gyógycipőben fog tudni járni a kiscsaj, vagy esetleg más is szóba jöhet?
A másik kérdés, hogy a "csizmácska" elkészült-e már?

Nekünk az AFO sínhez nagyon bejöttek az olcsó, kínai cipők, amiket szemünk fénye nyugdotan szaggathat. A lényeg, hogy tartsa meg a lábát a készülékkel együtt. (Persze ne legyen se túl nagy, se túl kicsi, és fűzős legyen eleinte, hogy valóban tartson is.)
Mező doktor nem emelt még nálunk kifogást az olcsó cucc használata miatt.

További kitartást és boldog első lépéseket kívánok!

Tücsi írta...

Köszönjük!

Az a helyzet, hogy Réka lába annyira befelé dől, hogy nem talál fogást a talajon. Ehhez jön még, hogy elég feszes is, állandóan spiccelne.
Ezért kell neki a csizmi, ami tartja a bokáját, korrigálja a spiccelést és reményeim szerint már úgy megcsinálják a belsejét, hogy a lábfejét is helyre teszi.

Mivel valószínű, hogy ezt a csizmit állandóan kell majd hordani, meg persze sokkal nagyobb cipőcske is kell majd fölé, "természetesen" mi is valami olcsóbbat fogunk venni. Mutogatósnak már vettünk egy téli cipőcskét, jó bundás, viszonylag jó a talpképzése is.

Az a baj, hogy más nem nagyon jöhet szóba, mert minden "mezitlábas" felállással, lépegetéssel egyre rosszabb lesz a kis lábfeje.

De nagyon igyekszünk, remélem hamarosan "Réka első lépései" kisfilmmel bővül a kínálat!

Névtelen írta...

Szia!
És - lemaradtam - a jövőben örökké kell hordania a spéci lábbelit? Vagy ez hülye kérdés, nem lehet előre megmondani? (Dévényes nő mindig kiakadt, amikor hasonlókat kérdeztem M-val kapcs-ban. Mondta, hogy nem lát a jövőbe...)
Moni
(Monisa)