2007. október 21., vasárnap

Gyümölcsfa és a növekesdési ugrás

Ma "Réka-mentes" napom volt!(Ez kb két órát jelent) Délelőtt azért még zenéztünk egy jót, aztán felvittem anyuékhoz és elmentem gyümölcsfákat venni! Sikerült szert tennem egy csersznye, egy kajszi, egy nektarin és egy meggy fára. Remélem az egész család örömét leli majd a terméseiben!!! Meg vettem UH-os egérrisztót 5500 ftért, lehet, olcsóbb lett volna befogadni az egyik kóbor macskát az utcáról... :-)

Délután a fiúk autó-kiállításra mentek, én ott maradtam Rékával anyunál. Kaptam hátmasszázst, pedikűrt és ebédet, bár a sorrend nem ez volt... :-)

Az utóbbi két napban nem figyeltem meg lényeges változást Rékánál, "csak" a következőket:
Rengeteget eszik! Amit persze nem bánok, mert a kanalazásnál is egyre ügyesebb és már kezdem én is élvezni ezeket az evéseket, mivel mindig ki kell találnom valamit, hogy rám figyeljen. Persze őkelme olyan elfoglalt, hogy egy percre sem állna meg, tekereg, nyújtózik, kalimpál, brümmög (ez utóbbival apja csodálatát vívja ki folyton, mikor is sütőtök/sárgarépa pürével brümmögi le a csontszínű kanapét... még jó, hogy a bőrt csak le kell törölni;-)

Már az ujjammal lehet érezni a fogacskáját!!!!!!! Lekopogom (kop-kop-kop), eddig nem nyagyon viselte meg. Ha kicsit nyűgös és oda-oda kap, kap egy Chamomilla golyót és megnyugszik. Nem tudom, hogy ennyire hatásos-e, vagy csak az én lelkem nyugszik meg ettől és ezt közvetítem rá... Végül is tök mindegy, a lényeg, hogy neki ne legyen rossz!

Egyre ügyesebben próbál kúszni, ma feltolta a fenekét az égbe, nálunk ez nagy haladás. Meg megpróbálta oldaltámaszba nyomni magát, ezeket eddig csak segítséggel, a fejlesztőben csinálta! Nem tudom, hogy ez összefüggésben van-e a több kajával, de a múltkori nagy áttörés (akkor még nem blogoltam, de egyik napról a másikra sokkal lazább lett a csaj) is egy ilyen kajaszint-növekedős időszakra esett. És a summája az egésznek: normál születési idővel most lenne fél éves, tehát most lenne a növekedési ugrás. Lehet, hogy mégis van ebben valami??????? Most már utána fofok olvasni!

Nincsenek megjegyzések: